• Teraz możesz udostępniać pakiety naklejek jako wiadomość w swoich czatach. Kliknij menu z trzema kropkami obok pakietu i wybierz „Wyślij”, aby rozpocząć.
Te funkcje zostaną wdrożone w ciągu najbliższych tygodni. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Projekty wiadomości są teraz oznaczone etykietą „Projekt” na liście czatów
• Ulepszenia wydajności i poprawki błędów dla udostępniania lokalizacji na żywo
Te funkcje zostaną wdrożone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Wersje robocze wiadomości są teraz oznaczone etykietą „Wersja robocza” na liście czatów
• Poprawki wydajności i poprawki błędów dla udostępniania lokalizacji na żywo
Te funkcje zostaną wdrożone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Teraz możesz odpowiadać i reagować bezpośrednio z przeglądarki multimediów.
• Ulepszenia naklejek, w tym wyniki wyszukiwania z GIPHY i możliwość przenoszenia elementów w zasobniku naklejek.
Funkcje te zostaną udostępnione w ciągu najbliższych tygodni. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Teraz możesz odpowiadać i reagować bezpośrednio z przeglądarki multimediów.
• Ulepszenia naklejek, w tym wyniki wyszukiwania z GIPHY i możliwość przenoszenia elementów w zasobniku naklejek.
Funkcje te zostaną wdrożone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
Te funkcje zostaną udostępnione w ciągu najbliższych tygodni. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz odpowiadać i reagować bezpośrednio z przeglądarki multimediów.
• Ulepszenia naklejek, w tym wyniki wyszukiwania z GIPHY i możliwość przenoszenia przedmiotów w zasobniku naklejek.
Funkcje te zostaną udostępnione w ciągu najbliższych tygodni. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Teraz możesz odpowiadać i reagować bezpośrednio z przeglądarki multimediów.
• Ulepszenia naklejek, w tym wyniki wyszukiwania z GIPHY i możliwość przenoszenia przedmiotów w zasobniku naklejek.
Funkcje te zostaną udostępnione w ciągu najbliższych tygodni. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Teraz możesz odpowiadać i reagować bezpośrednio z przeglądarki multimediów.
• Ulepszenia naklejek, w tym wyniki wyszukiwania z GIPHY i możliwość przenoszenia elementów w zasobniku naklejek.
Te funkcje zostaną udostępnione w ciągu najbliższych tygodni. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Nowy interfejs połączeń ze zaktualizowanymi elementami sterującymi i poprawioną niezawodnością.
• Możesz dodać „Ulubione”, które pojawią się na górze karty połączeń oraz jako filtr rozmów. Aby rozpocząć, przejdź do „Ustawienia” > „Ulubione”.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz dodawać notatki o swoich klientach bezpośrednio w WhatsApp. Otwórz czat z klientem, dotknij jego nazwy, a następnie dotknij „Dodaj notatki klienta”, aby rozpocząć.
• Możesz teraz tworzyć i wysyłać wydarzenia w grupach. Naciśnij przycisk „+” i wybierz „Wydarzenie”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach.
• Zwiększono długość filmów i plików audio o statusie do 60 s.
• Możesz ustawić domyślną jakość HD, wybierając Ustawienia > Pamięć i dane > Jakość wysyłania multimediów.
• Wyszukiwanie naklejek uwzględnia teraz wyniki z GIPHY.
Te funkcje zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Zwiększona długość filmów i dźwięku stanu do 60 s
• Możesz ustawić domyślną jakość HD, wybierając Ustawienia > Pamięć i dane > Jakość wysyłania multimediów
• Wyszukiwanie naklejek uwzględnia teraz wyniki z GIPHY
Te funkcje zostaną wprowadzone w ciągu najbliższych tygodni. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Zwiększono długość filmów i dźwięku o statusie do 60 s.
• Możesz ustawić domyślną jakość HD, wybierając Ustawienia > Pamięć i dane > Jakość wysyłania multimediów
• Wyszukiwanie naklejek uwzględnia teraz wyniki z GIPHY.
Te funkcje będą się wyświetlać wyjdzie w ciągu najbliższych tygodni. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Zwiększono długość filmów i plików dźwiękowych stanu do 60 s.
• Możesz ustawić domyślną jakość HD, wybierając Ustawienia > Pamięć i dane > Jakość wysyłania multimediów.
• Wyszukiwanie naklejek uwzględnia teraz wyniki z GIPHY
. Te funkcje zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Aby utworzyć/edytować naklejki ze zdjęć, dotknij ikony „emoji” w edytorze czatów, przejdź do zakładki „naklejki” i dotknij „Utwórz”, aby skorzystać z nowego kreatora naklejek.
• Dodano filtry u góry czatów dla wszystkich, nieprzeczytanych i grup
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo obsługuje teraz także udostępnianie dźwięku.
• Nowy interfejs aplikacji, w tym nawigacja dolna, nowe ikony, tapety i aktualizacje kolorów.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach.
• Aby utworzyć/edytować naklejki ze zdjęć, dotknij ikony „emoji” w edytorze czatów, przejdź do zakładki „naklejki” i dotknij „Utwórz”, aby skorzystać z nowego kreatora naklejek.
• Dodano filtry u góry czatów dla wszystkich, nieprzeczytanych i grup
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo obsługuje teraz także udostępnianie dźwięku.
• Nowy interfejs aplikacji, w tym nawigacja dolna, nowe ikony, tapety i aktualizacje kolorów.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach.
• Aby utworzyć/edytować naklejki ze zdjęć, dotknij ikony „emoji” w edytorze czatów, przejdź do zakładki „naklejki” i dotknij „Utwórz”, aby skorzystać z nowego kreatora naklejek.
• Dodano filtry u góry czatów dla wszystkich, nieprzeczytanych i grup
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo obsługuje teraz także udostępnianie dźwięku.
• Nowy interfejs aplikacji obejmujący nawigację dolną, nowe ikony, aktualizacje tapet i kolorów
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach.
• Aby utworzyć/edytować naklejki ze zdjęć, dotknij ikony „emoji” w edytorze czatów, przejdź do zakładki „naklejki” i dotknij „Utwórz”, aby skorzystać z nowego kreatora naklejek.
• Dodano filtry u góry czatów dla wszystkich, nieprzeczytanych i grup
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo obsługuje teraz także udostępnianie dźwięku.
• Nowy interfejs aplikacji, w tym nawigacja dolna, nowe ikony, tapety i aktualizacje kolorów.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach.
• Aby utworzyć/edytować naklejki ze zdjęć, dotknij ikony „emoji” w edytorze czatów, przejdź do zakładki „naklejki” i dotknij „Utwórz”, aby skorzystać z nowego kreatora naklejek.
• Dodano filtry u góry czatów dla wszystkich, nieprzeczytanych i grup
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo obsługuje teraz także udostępnianie dźwięku.
• Nowy interfejs aplikacji, w tym nawigacja dolna, nowe ikony, tapety i aktualizacje kolorów.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach.
• Aby utworzyć/edytować naklejki ze zdjęć, dotknij ikony „emoji” w edytorze czatów, przejdź do zakładki „naklejki” i dotknij „Utwórz”, aby skorzystać z nowego kreatora naklejek.
• Dodano filtry u góry czatów dla wszystkich, nieprzeczytanych i grup
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo obsługuje teraz także udostępnianie dźwięku.
• Nowy interfejs aplikacji, w tym nawigacja dolna, nowe ikony, tapety i aktualizacje kolorów.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach.
• Nawigacja w aplikacji została zmieniona dzięki zakładkom na dole. Stuknij karty na dole ekranu, aby uzyskać dostęp do czatów, aktualizacji, społeczności i połączeń.
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo umożliwia teraz także udostępnianie dźwięku.
Te funkcje zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Nawigacja w aplikacji została zmieniona dzięki zakładkom na dole. Stuknij karty na dole ekranu, aby uzyskać dostęp do czatów, aktualizacji, społeczności i połączeń.
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo umożliwia teraz także udostępnianie dźwięku.
Te funkcje zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Nawigacja w aplikacji została zmieniona dzięki zakładkom na dole. Stuknij karty na dole ekranu, aby uzyskać dostęp do czatów, aktualizacji, społeczności i połączeń.
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo obsługuje teraz także udostępnianie dźwięku
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Nawigacja w aplikacji została zmieniona dzięki zakładkom na dole. Stuknij karty na dole ekranu, aby uzyskać dostęp do czatów, aktualizacji, społeczności i połączeń.
• Udostępnianie ekranu podczas rozmów wideo umożliwia teraz także udostępnianie dźwięku.
Te funkcje zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz natychmiastowo nagrywać i wysyłać wiadomości wideo na czacie. Aby rozpocząć, naciśnij i przytrzymaj aparat obok pola tekstowego na czacie.
• Dodano nowe opcje formatowania tekstu: cudzysłowy (> tekst), punktory (* tekst lub - tekst), listy numerowane (1. tekst) i kod wbudowany (`tekst`).
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz błyskawicznie nagrywać i wysyłać wiadomości wideo na czacie. Aby rozpocząć, naciśnij i przytrzymaj aparat obok pola tekstowego na czacie.
• Dodano nowe opcje formatowania tekstu: cudzysłowy (> tekst), punktory (* tekst lub - tekst), listy numerowane (1. tekst) i kod wbudowany (`tekst`).
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Opcja „Wyszukiwanie według daty” jest teraz obsługiwana w wyszukiwaniu na czacie. Kliknij „Wyszukaj” w informacjach o kontakcie lub grupie i wybierz ikonę „Kalendarz”, aby przełączyć się do okna wyboru dat.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości czat. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz wysyłać obrazy w wyższej rozdzielczości na czacie. Aby rozpocząć, dotknij przycisku „HD” podczas przeglądania multimediów przed wysłaniem.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „Udostępnij ekran”, aby rozpocząć.
Funkcje te zostaną udostępnione w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz natychmiast nagrywaj i wysyłaj wiadomości wideo na czatach. Aby rozpocząć, dotknij ikony mikrofonu na czacie, aby przełączyć się na wideo.
• Udostępnianie ekranu jest teraz obsługiwane w rozmowach wideo. Rozpocznij rozmowę wideo i dotknij nowego przycisku „udostępniania ekranu”, aby rozpocząć.
• Dodano obsługę edycji wiadomości dla multimediów z napisami.
• Zaktualizowany interfejs użytkownika z menu i przełącznikami Material 3.
• Przeprojektowana taca na naklejki z ulepszoną nawigacją i większym zestawem naklejek, w tym większą liczbą awatarów.
Te funkcje zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Przeprojektowany zasobnik na naklejki z ulepszoną nawigacją i większym zestawem naklejek, w tym większą liczbą awatarów.
Te funkcje zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz natywnie przenieść pełną historię konta podczas przełączania na nowe urządzenie. Przejdź do Ustawienia > Czaty > Przenieś czaty.
• Połączenia wideo obsługują teraz tryb poziomy.
• Możesz teraz wyciszyć nieznanych rozmówców. Przejdź do Ustawienia > Prywatność > Połączenia, aby rozpocząć.
Te funkcje zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz edytować wiadomości do 15 minut po wysłaniu. Naciśnij długo wiadomość i wybierz „Edytuj”, aby rozpocząć.
• Czaty grupowe pokazują zdjęcia profilowe ich uczestników.
Te funkcje zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz edytować wiadomości do 15 minut po wysłaniu. Naciśnij długo wiadomość i wybierz „Edytuj”, aby rozpocząć.
• Czaty grupowe pokazują zdjęcia profilowe ich uczestników.
Te funkcje zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
• Możesz teraz używać WhatsApp na wielu telefonach. Aby połączyć telefon z Androidem jako towarzyszącego, dotknij rozszerzonego menu na ekranie rejestracji numeru telefonu i wybierz „Połącz z istniejącym kontem”
• Możesz pozwolić użytkownikom wybrać tylko jedną opcję w ankietach i otrzymywać powiadomienia o nowych głosach
Te funkcje będą wprowadzane przez cały nadchodzące tygodnie. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp! • Możesz teraz używać WhatsApp na wielu telefonach. Aby połączyć telefon z Androidem jako towarzyszącego, dotknij rozszerzonego menu na ekranie rejestracji numeru telefonu i wybierz „Połącz z istniejącym kontem” • Możesz pozwolić użytkownikom wybrać tylko jedną opcję w ankietach i otrzymywać powiadomienia o nowych głosach Te funkcje będą wprowadzane przez cały nadchodzące tygodnie. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp! [v10.2.7]
• Możesz teraz używać WhatsApp na wielu telefonach. Aby połączyć telefon z Androidem jako towarzyszącego, dotknij rozszerzonego menu na ekranie rejestracji numeru telefonu i wybierz „Połącz z istniejącym kontem”
• Możesz pozwolić użytkownikom wybrać tylko jedną opcję w ankietach i otrzymywać powiadomienia o nowych głosach
Te funkcje będą wprowadzane przez cały nadchodzące tygodnie. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp! • Możesz teraz używać WhatsApp na wielu telefonach. Aby połączyć telefon z Androidem jako towarzyszącego, dotknij rozszerzonego menu na ekranie rejestracji numeru telefonu i wybierz „Połącz z istniejącym kontem” • Możesz pozwolić użytkownikom wybrać tylko jedną opcję w ankietach i otrzymywać powiadomienia o nowych głosach Te funkcje będą wprowadzane przez cały nadchodzące tygodnie. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp!
Te funkcje zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp! • Możesz teraz używać WhatsApp na wielu telefonach. Aby połączyć telefon z Androidem jako towarzyszącego, dotknij rozszerzonego menu na ekranie rejestracji numeru telefonu i wybierz „Połącz z istniejącym kontem” • Możesz pozwolić użytkownikom wybrać tylko jedną opcję w ankietach i otrzymywać powiadomienia o nowych głosach Te funkcje będą wprowadzane przez cały nadchodzące tygodnie. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp! • Możesz teraz używać WhatsApp na wielu telefonach. Aby połączyć telefon z Androidem jako towarzyszący, dotknij rozszerzonego menu na ekranie rejestracji numeru telefonu i wybierz „Połącz z istniejącym kontem” • Możesz pozwolić użytkownikom wybrać tylko jedną opcję w ankietach i otrzymywać powiadomienia o nowych głosach
• Zwiększono limit uczestników grupy do 1024
• Łatwo przeglądaj wspólne grupy — możesz teraz wyszukać kontakt i zobaczyć wspólne grupy.
Te funkcje zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp! • Dodano obsługę Android Auto na urządzeniach Pixel i Samsung, która umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń. • Zwiększono limit uczestników grupy do 1024 • Łatwo przeglądaj wspólne grupy — możesz teraz wyszukać kontakt i zobaczyć wspólne grupy. Te funkcje zostaną wprowadzone w nadchodzących tygodniach. Dziękujemy za korzystanie z WhatsApp! • Dodano obsługę Android Auto na urządzeniach Pixel i Samsung, która umożliwia wykonywanie i odbieranie połączeń.
• Łatwe przeglądanie wspólnych grup — możesz teraz wyszukać kontakt i zobaczyć wspólne grupy.
• Administratorzy grup mogą teraz kontrolować, kto dołącza do ich grup. W Grupach przejdź do Ustawień grupy > włącz opcję „Zatwierdź nowych uczestników”, aby rozpocząć. • Zwiększono limit uczestników grupy do 1024 • Łatwo przeglądaj wspólne grupy — możesz teraz wyszukać kontakt i zobaczyć wspólne grupy. • Administratorzy grup mogą teraz kontrolować, kto dołącza do ich grup. W Grupach przejdź do Ustawień grupy > włącz opcję „Zatwierdź nowych uczestników”, aby rozpocząć. • Zwiększono limit uczestników grupy do 1024 • Łatwo przeglądaj wspólne grupy — możesz teraz wyszukać kontakt i zobaczyć wspólne grupy.
• Możesz cofnąć „usuń” na kilka sekund • Możesz teraz utworzyć czat ze sobą, aby otrzymywać wygodne przypomnienia i robić notatki. Dotknij „Nowy czat” i wybierz „Wyślij wiadomość”, aby rozpocząć. • Możesz teraz przesuwać palcem w lewo wewnątrz aparatu WhatsApp, aby nagrywać wideo bez użycia rąk. • Możesz teraz używać WhatsApp na swoim tablecie z Androidem. Stuknij „Połączone urządzenia” w Ustawieniach, aby połączyć tablet z telefonem. • Kontroluj, kto może zobaczyć, kiedy jesteś online. Przejdź do Ustawienia > Prywatność i wybierz „Ostatnio widziany i online”. • Możesz cofnąć „usuń” na kilka sekund • Możesz teraz utworzyć czat ze sobą, aby otrzymywać wygodne przypomnienia i robić notatki. Dotknij „Nowy czat” i wybierz „Wyślij wiadomość”, aby rozpocząć.
• Możesz teraz utworzyć i udostępnić link do rozmowy WhatsApp z karty Połączenia
• Teraz tylko administratorzy zostaną powiadomieni o opuszczeniu grupy
• Administratorzy grupy mogą teraz usuwać wiadomości innych osób dla wszystkich. Wszyscy uczestnicy mogą zobaczyć, kto go usunął.
• Zobacz podgląd linków dla linków udostępnionych przez Status.
• Możesz teraz łatwo zareagować na post dotyczący stanu, korzystając z opcji Reakcje ze statusem.
• Możesz teraz utworzyć i udostępnić link do rozmowy WhatsApp z karty Połączenia
• Teraz tylko administratorzy zostaną powiadomieni, gdy opuścisz grupę
• Administratorzy grupy mogą teraz usuwać wiadomości innych osób dla wszystkich . Wszyscy uczestnicy mogą zobaczyć, kto go usunął.
• Zobacz podgląd linków dla linków udostępnionych przez Status.
• Możesz teraz łatwo zareagować na post dotyczący stanu, korzystając z opcji Reakcje ze statusem.
* Klienci mogą skorzystać z koszyka, aby utworzyć listę produktów z Twojego katalogu i udostępnić Ci ją jako wiadomość. Koszyk jest automatycznie włączany do Twojego katalogu.
* Klienci mogą skorzystać z koszyka, aby stworzyć listę pozycji z Twojego katalogu i udostępnić Ci ją jako wiadomość. Koszyk jest automatycznie włączany do Twojego katalogu.
* Klienci mogą użyć koszyka, aby utworzyć listę pozycji z Twojego katalogu i udostępnić ją w postaci wiadomości. Koszyk jest automatycznie włączany dla Twojego katalogu.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Tworzenie udostępniać i drukować kody QR, aby klienci mogli rozpocząć z Tobą rozmowę. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Twórz, udostępniaj i drukuj kody QR, aby umożliwić klientom rozpoczęcie rozmowy z Tobą. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Krótki link> Wyświetl kod QR, aby uzyskać dostęp do kodu QR.
* Udostępniaj swój katalog i linki do produktów na dowolnej platformie cyfrowej, aby umożliwić klientom odkrywanie Twoich produktów i usług. Przejdź do Narzędzia biznesowe> Katalog, aby dowiedzieć się więcej.
* Połącz swoje konto WhatsApp Business ze stroną na Facebooku i zsynchronizuj najważniejsze informacje biznesowe. Aby dowiedzieć się więcej, wybierz Ustawienia biznesowe> Połączone konta.
* Wybierz więcej niż jedną kategorię dla swojej firmy. Przejdź do pozycji Ustawienia biznesowe> Profil firmy> Edytuj profil> Kategorie, aby wyszukać i wybrać kategorie.
* Połącz swoje konto WhatsApp Business ze stroną na Facebooku i zsynchronizuj najważniejsze informacje biznesowe. Aby dowiedzieć się więcej, wybierz Ustawienia biznesowe> Połączone konta.
* Wybierz więcej niż jedną kategorię dla swojej firmy. Przejdź do pozycji Ustawienia biznesowe> Profil firmy> Edytuj profil> Kategorie, aby wyszukać i wybrać kategorie.
* Połącz swoje konto WhatsApp Business ze stroną na Facebooku i zsynchronizuj najważniejsze informacje biznesowe. Aby dowiedzieć się więcej, wybierz Ustawienia biznesowe> Połączone konta.
* Wybierz więcej niż jedną kategorię dla swojej firmy. Przejdź do pozycji Ustawienia biznesowe> Profil firmy> Edytuj profil> Kategorie, aby wyszukać i wybrać kategorie.
* Połącz swoje konto WhatsApp Business ze stroną na Facebooku i zsynchronizuj najważniejsze informacje biznesowe. Aby dowiedzieć się więcej, wybierz Ustawienia biznesowe> Połączone konta.
* Wybierz więcej niż jedną kategorię dla swojej firmy. Przejdź do pozycji Ustawienia biznesowe> Profil firmy> Edytuj profil> Kategorie, aby wyszukać i wybrać kategorie.
* Połącz swoje konto WhatsApp Business ze stroną na Facebooku i zsynchronizuj najważniejsze informacje biznesowe. Aby dowiedzieć się więcej, wybierz Ustawienia biznesowe> Połączone konta.
* Wybierz więcej niż jedną kategorię dla swojej firmy. Przejdź do pozycji Ustawienia biznesowe> Profil firmy> Edytuj profil> Kategorie, aby wyszukać i wybrać kategorie.
- Tryb ciemny jest już dostępny. Wypróbuj, przechodząc do Ustawienia> Czaty> Motyw> wybierz „Ciemny”. W przypadku użytkowników Androida 10 tryb ciemny jest włączany automatycznie po włączeniu go w ustawieniach systemu.
- Tryb ciemny jest już dostępny. Wypróbuj, przechodząc do Ustawienia> Czaty> Motyw> wybierz „Ciemny”. W przypadku użytkowników Androida 10 tryb ciemny jest włączany automatycznie po włączeniu go w ustawieniach systemu.
- Tryb ciemny jest już dostępny. Wypróbuj, przechodząc do Ustawienia> Czaty> Motyw> wybierz „Ciemny”. W przypadku użytkowników Androida 10 tryb ciemny jest włączany automatycznie po włączeniu go w ustawieniach systemu.
- Tryb ciemny jest już dostępny. Wypróbuj, przechodząc do Ustawienia> Czaty> Motyw> wybierz „Ciemny”. W przypadku użytkowników Androida 10 tryb ciemny jest włączany automatycznie po włączeniu go w ustawieniach systemowych.
- Tryb ciemny jest już dostępny. Wypróbuj, przechodząc do Ustawienia> Czaty> Motyw> wybierz „Ciemny”. W przypadku użytkowników Androida 10 tryb ciemny jest włączany automatycznie po włączeniu go w ustawieniach systemu.
- Tryb ciemny jest już dostępny. Wypróbuj, przechodząc do Ustawienia> Czaty> Motyw> wybierz „Ciemny”. W przypadku użytkowników Androida 10 tryb ciemny jest włączany automatycznie po włączeniu go w ustawieniach systemu.
* Udostępniaj produkty i usługi swoim klientom i oszczędzaj miejsce w telefonie.
* Uzyskaj dostęp do swojego profilu biznesowego bezpośrednio z menu Ustawienia.
* Udostępniaj produkty i usługi swoim klientom i oszczędzaj miejsce w telefonie.
* Uzyskaj dostęp do swojego profilu biznesowego bezpośrednio z menu Ustawienia.
* Udostępniaj produkty i usługi klientom i oszczędzaj miejsce w telefonie.
* Uzyskaj dostęp do swojego profilu biznesowego bezpośrednio z menu Ustawienia.
* Udostępniaj produkty i usługi swoim klientom i oszczędzaj miejsce w telefonie.
* Uzyskaj dostęp do swojego profilu biznesowego bezpośrednio z menu Ustawienia.
• Poprawka bezpieczeństwa dla CVE-2019-3568.
• Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować je według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie według nieprzeczytanych wiadomości, grup i list emisji nie jest obsługiwane w WhatsApp Web.
• Udostępniaj krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwią klientom rozpoczęcie z Tobą czatu.
• Poprawka bezpieczeństwa dla CVE-2019-3568.
• Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować je według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie według nieprzeczytanych wiadomości, grup i list emisji nie jest obsługiwane w WhatsApp Web.
• Udostępniaj krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwią klientom rozpoczęcie z Tobą czatu.
• Poprawka bezpieczeństwa dla CVE-2019-3568.
• Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować je według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie według nieprzeczytanych wiadomości, grup i list emisji nie jest obsługiwane w WhatsApp Web.
• Udostępniaj krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwią klientom rozpoczęcie z Tobą czatu.
• Poprawka bezpieczeństwa dla CVE-2019-3568.
• Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować je według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie według nieprzeczytanych wiadomości, grup i list emisji nie jest obsługiwane w WhatsApp Web.
• Udostępniaj krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwią klientom rozpoczęcie z Tobą czatu.
• Poprawka bezpieczeństwa dla CVE-2019-3568.
• Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować je według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie według nieprzeczytanych wiadomości, grup i list emisji nie jest obsługiwane w WhatsApp Web.
• Udostępniaj krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwią klientom rozpoczęcie z Tobą czatu.
• Poprawka bezpieczeństwa dla CVE-2019-3568.
• Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować je według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie według nieprzeczytanych wiadomości, grup i list emisji nie jest obsługiwane w WhatsApp Web.
• Udostępniaj krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwią klientom rozpoczęcie z Tobą czatu.
• Poprawka zabezpieczeń dla CVE-2019-3568.
• Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet za pomocą ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane przez WhatsApp Web.
• Udostępnij krótkie linki (wa.me/twoja_numer). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
• Poprawka zabezpieczeń dla CVE-2019-3568.
• Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet za pomocą ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane przez WhatsApp Web.
• Udostępnij krótkie linki (wa.me/twoja_numer). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
• Poprawka zabezpieczeń dla CVE-2019-3568.
• Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet za pomocą ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane przez WhatsApp Web.
• Udostępnij krótkie linki (wa.me/twoja_numer). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko odnajduj czaty na podstawie etykiet lub czy są one czytane lub nieprzeczytane.
- Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet za pomocą ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane przez WhatsApp Web.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/twoja_numer). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko odnajduj czaty na podstawie etykiet lub czy są one czytane lub nieprzeczytane.
- Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet za pomocą ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane przez WhatsApp Web.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/twoja_numer). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko odnajduj czaty na podstawie etykiet lub czy są one czytane lub nieprzeczytane.
- Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet za pomocą ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane przez WhatsApp Web.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/twoja_numer). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatu. Szybko odnajduj czaty na podstawie etykiet lub czy są one czytane lub nieprzeczytane.
- Nowe funkcje w WhatsApp Web. Możesz teraz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet za pomocą ikony filtrowania listy czatu podczas korzystania z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane przez WhatsApp Web.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/twoja_numer). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty na podstawie etykiet lub bez względu na to, czy są czytane czy nieprzeczytane.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz przeglądać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty na podstawie etykiet lub bez względu na to, czy są czytane czy nieprzeczytane.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz przeglądać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty na podstawie etykiet lub bez względu na to, czy są czytane czy nieprzeczytane.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz przeglądać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty na podstawie etykiet lub bez względu na to, czy są czytane czy nieprzeczytane.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz przeglądać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, używając ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty w oparciu o etykiety lub informacje o ich przeczytaniu lub nieprzeczytaniu.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, korzystając z ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty w oparciu o etykiety lub informacje o ich przeczytaniu lub nieprzeczytaniu.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, korzystając z ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty w oparciu o etykiety lub informacje o ich przeczytaniu lub nieprzeczytaniu.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, korzystając z ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty w oparciu o etykiety lub informacje o ich przeczytaniu lub nieprzeczytaniu.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, korzystając z ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty w oparciu o etykiety lub informacje o ich przeczytaniu lub nieprzeczytaniu.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, korzystając z ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty w oparciu o etykiety lub informacje o ich przeczytaniu lub nieprzeczytaniu.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, korzystając z ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Filtruj listy czatów. Szybko znajduj czaty w oparciu o etykiety lub informacje o ich przeczytaniu lub nieprzeczytaniu.
- Nowe funkcje w sieci WhatsApp. Teraz możesz wyświetlać wskaźniki etykiet i filtrować według etykiet, korzystając z ikony filtrowania listy czatów, gdy korzystasz z WhatsApp Web. Filtrowanie przez nieprzeczytane wiadomości, grupy i listy transmisji nie jest obsługiwane w sieci WhatsApp.
- Udostępnij krótkie linki (wa.me/your_number). Twórz i udostępniaj krótkie linki, które ułatwiają klientom rozpoczęcie czatu z Tobą.
- Wyślij szybkie odpowiedzi z WhatsApp Web. Wpisz "/" w polu wprowadzania tekstu, aby wybrać szybką odpowiedź. Dodawanie i edycja szybkich odpowiedzi jest obsługiwane tylko w telefonie.
- Dodaj rich media do szybkich odpowiedzi. Szybkie odpowiedzi obsługują teraz oprócz SMS-ów zdjęcia, filmy i GIF-y.
- Wyślij szybkie odpowiedzi z WhatsApp Web. Wpisz "/" w polu wprowadzania tekstu, aby wybrać szybką odpowiedź. Dodawanie i edycja szybkich odpowiedzi jest obsługiwane tylko w telefonie.
- Dodaj rich media do szybkich odpowiedzi. Szybkie odpowiedzi obsługują teraz oprócz SMS-ów zdjęcia, filmy i GIF-y.
- Wyślij szybkie odpowiedzi z WhatsApp Web. Wpisz "/" w polu wprowadzania tekstu, aby wybrać szybką odpowiedź. Dodawanie i edycja szybkich odpowiedzi jest obsługiwane tylko w telefonie.
- Dodaj rich media do szybkich odpowiedzi. Szybkie odpowiedzi obsługują teraz oprócz SMS-ów zdjęcia, filmy i GIF-y.
- Wyślij szybkie odpowiedzi z WhatsApp Web. Wpisz "/" w polu wprowadzania tekstu, aby wybrać szybką odpowiedź. Dodawanie i edycja szybkich odpowiedzi jest obsługiwane tylko w telefonie.
- Dodaj rich media do szybkich odpowiedzi. Szybkie odpowiedzi obsługują teraz oprócz SMS-ów zdjęcia, filmy i GIF-y.
- Szybkie odpowiedzi obsługują teraz zdjęcia, filmy i gify oprócz wiadomości tekstowych.
- Możesz teraz dodawać opisy grup. Niech członkowie grupy wiedzą o ważnych informacjach lub temacie grupy. Opisy grup są również widoczne podczas zapraszania kogoś za pośrednictwem linku z zaproszeniem grupy.
- Zaplanuj Powitanie wiadomości dla wybranych odbiorców. Podobnie jak wiadomości na wyjeździe, możesz teraz kontrolować, kto otrzymuje wiadomości powitalne.
- Szybkie odpowiedzi obsługują teraz zdjęcia, filmy i gify oprócz wiadomości tekstowych.
- Możesz teraz dodawać opisy grup. Niech członkowie grupy wiedzą o ważnych informacjach lub temacie grupy. Opisy grup są również widoczne podczas zapraszania kogoś za pośrednictwem linku z zaproszeniem grupy.
- Zaplanuj Powitanie wiadomości dla wybranych odbiorców. Podobnie jak wiadomości na wyjeździe, możesz teraz kontrolować, kto otrzymuje wiadomości powitalne.
- Szybkie odpowiedzi obsługują teraz zdjęcia, filmy i gify oprócz wiadomości tekstowych.
- Możesz teraz dodawać opisy grup. Niech członkowie grupy wiedzą o ważnych informacjach lub temacie grupy. Opisy grup są również widoczne podczas zapraszania kogoś za pośrednictwem linku z zaproszeniem grupy.
- Zaplanuj Powitanie wiadomości dla wybranych odbiorców. Podobnie jak wiadomości na wyjeździe, możesz teraz kontrolować, kto otrzymuje wiadomości powitalne.
- Szybkie odpowiedzi obsługują teraz zdjęcia, filmy i gify oprócz wiadomości tekstowych.
- Możesz teraz dodawać opisy grup. Niech członkowie grupy wiedzą o ważnych informacjach lub temacie grupy. Opisy grup są również widoczne podczas zapraszania kogoś za pośrednictwem linku z zaproszeniem grupy.
- Zaplanuj Powitanie wiadomości dla wybranych odbiorców. Podobnie jak wiadomości na wyjeździe, możesz teraz kontrolować, kto otrzymuje wiadomości powitalne.
- Szybkie odpowiedzi obsługują teraz zdjęcia, filmy i gify oprócz wiadomości tekstowych.
- Możesz teraz dodawać opisy grup. Niech członkowie grupy wiedzą o ważnych informacjach lub temacie grupy. Opisy grup są również widoczne podczas zapraszania kogoś za pośrednictwem linku z zaproszeniem grupy.
- Zaplanuj Powitanie wiadomości dla wybranych odbiorców. Podobnie jak wiadomości na wyjeździe, możesz teraz kontrolować, kto otrzymuje wiadomości powitalne.
- Możesz teraz wybrać, kto otrzyma Twoją Wiadomość na wyjeździe.
- Etykiety na czatach i wiadomościach będą teraz wyświetlać kolor ostatnio dodanej etykiety. Kolor etykiety można zmienić na ekranie szczegółów etykiety.
- Możesz teraz zaktualizować nazwę swojej firmy. Aby być oznaczonym jako potwierdzona lub zweryfikowana firma, nazwa firmy musi być zgodna z wytycznymi WhatsApp.
- Użyj etykiet, aby uporządkować i szybko znaleźć swoich klientów i wiadomości.
- Użyj Szybkich odpowiedzi, aby utworzyć skróty klawiaturowe dla często wysyłanych wiadomości i pozdrowić klientów za pomocą wiadomości powitania, gdy otrzymają od Ciebie wiadomość po raz pierwszy.
- Możesz teraz zaktualizować nazwę swojej firmy. Aby być oznaczonym jako potwierdzona lub zweryfikowana firma, nazwa firmy musi być zgodna z wytycznymi WhatsApp. - Użyj etykiet, aby uporządkować i szybko znaleźć swoich klientów i wiadomości. - Użyj Szybkich odpowiedzi, aby utworzyć skróty klawiaturowe dla często wysyłanych wiadomości i pozdrowić klientów za pomocą wiadomości powitania, gdy otrzymają od Ciebie wiadomość po raz pierwszy.
- Utwórz profil dla swojej firmy, aby pomóc klientom odkryć ważne informacje o Twojej firmie. - Poinformuj klientów, że nie masz dostępu do wiadomości na wyjeździe w ustawieniach biznesowych. - Użyj Szybkich odpowiedzi, aby utworzyć skróty klawiaturowe dla często wysyłanych wiadomości i pozdrowić klientów za pomocą wiadomości powitania, gdy otrzymają od Ciebie wiadomość po raz pierwszy. - Użyj etykiet, aby uporządkować i szybko znaleźć swoich klientów i wiadomości.
- Utwórz profil dla swojej firmy, aby pomóc klientom odkryć ważne informacje o Twojej firmie. - Poinformuj klientów, że nie masz dostępu do wiadomości na wyjeździe w ustawieniach biznesowych. - Użyj Szybkich odpowiedzi, aby utworzyć skróty klawiaturowe dla często wysyłanych wiadomości i pozdrowić klientów za pomocą wiadomości powitania, gdy otrzymają od Ciebie wiadomość po raz pierwszy. - Użyj etykiet, aby uporządkować i szybko znaleźć swoich klientów i wiadomości.
- Utwórz profil dla swojej firmy, aby pomóc klientom odkryć ważne informacje o Twojej firmie. - Poinformuj klientów, że nie masz dostępu do wiadomości na wyjeździe w ustawieniach biznesowych. - Użyj Szybkich odpowiedzi, aby utworzyć skróty klawiaturowe dla często wysyłanych wiadomości i pozdrowić klientów za pomocą wiadomości powitania, gdy otrzymają od Ciebie wiadomość po raz pierwszy. - Użyj etykiet, aby uporządkować i szybko znaleźć swoich klientów i wiadomości.